دکتر عباس جوادی

رئیس دفتر ریاست دانشگاه

سازمان مرکزی - طبقه دوم - اتاق 304 - تلفن مستقیم 32395010 - 32048322
 

محسن هرمزی

کارشناس دفتر ریاست ( مکاتبات و دبیرخانه )

سازمان مرکزی - طبقه دوم - اتاق 304 - تلفن مستقیم 32048320 - دورنگار: 32048321
 
 

مهدی نیکوکار

کارشناس دفتر ریاست ( پاسخگویی به تماسهای تلفنی و هماهنگی جلسات )

سازمان مرکزی - طبقه دوم - اتاق 304 - تلفن مستقیم 32395005
 

نرجس بهلگردی

کارشناس دفتر ریاست ( بررسی اسناد و مدارک )

سازمان مرکزی - طبقه دوم - اتاق 306 - تلفن مستقیم 32395011 و داخلی 5011
 

طاهره ایزدی

کارشناس دفتر ریاست ( امور پیگیری )

سازمان مرکزی - طبقه دوم - اتاق 306 - تلفن مستقیم 32395012 و داخلی 5012
 

محمد خوشدل

کارشناس فناوری اطلاعات حوزه ریاست

سازمان مرکزی - طبقه اول - اتاق دبیرخانه هیات امنا - تلفن مستقیم 32395080 و داخلی 5080
 
سازمان مرکزی - طبقه اول - اتاق دبیرخانه هیات امنا - تلفن مستقیم 32395009 و داخلی 5009 - ایمیل: raziyeh.bakhshi@bums.ac.ir

 

فاطمه علیزاده

کارشناس دفتر ریاست ( متصدی امور دفتری و بایگانی )

سازمان مرکزی - طبقه دوم - اتاق 304 - تلفن مستقیم 32395013 - داخلی 5013
 

حمیده دره گی

تایپیست

سازمان مرکزی - طبقه دوم - اتاق 304 - تلفن مستقیم 32395013 - داخلی 5013
 

  • 1395/02/29 - 12:09
  • - تعداد بازدید: 832
  • - تعداد بازدیدکننده: 92
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه
حوزه ریاست

بهره برداری از مرکز مانیتورینگ استانی حراست دانشگاه

بنا به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مرکز مانیتورینگ استانی حراست دانشگاه با هدف ارتقاء امنیت فیزیکی واحدهای تابعه در سراسر استان، روز شنبه 95/02/25 با حضور مسئولین کشوری، استانی و دانشگاهی به بهره برداری رسید.

حوزه ریاست
رئیس دانشگاه با تبریک اعیاد شعبانیه و خیر مقدم به میهمانان وزارتی و استانی گفت:‌ امیدوارم حضور این عزیزان مایه خیر و برکت برای دانشگاه و منطقه خراسان جنوبی باشد.

 

دکتر کاظم قائمی با اعلام اینکه استان خراسان جنوبی با مرز مشترک حدود400 کیلومتر با کشور افغانستان نقش اثرگذاری در ثبات منطقه و کشور دارد گفت: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با قدمتی 30 ساله در این مسأله نقش مهمی داشته است.

وی با اظهار اینکه خشکسالی های اخیر نقش بسزایی در مهاجرت مردم استان به سایر نقاط کشور داشته است خاطرنشان کرد: اگر به دنبال حفظ ثبات و امنیت در منطقه هستیم چاره ای به جز حفظ جمعیت نداریم 

رئیس دانشگاه با اظهار اینکه یکی از ارکان مهم حفظ جمعیت ارتقاء سلامت هست تاکید کرد: اگر به دنبال حفظ جمیعت هستیم باید در عرصه سلامت سرمایه گذاری کنیم

دکتر قائمی اضافه کرد: خوشحالیم که با نگاه مثبت وزیر بهداشت، در سالیان اخیر تحولات عظیمی در حوزه سلامت رخ داده است و ما در شرق کشور شاهد راه اندازی بیمارستان‌های شهرستانهای مرزی بودیم.

وی با تشکر از زحمات و تلاش های مدیر و همکاران حوزه حراست دانشگاه در پیشبرد اهداف دانشگاه خاطر نشان کرد: دکتر زراعتکار و همکارانشان با نگاهی مثبت در دانشگاه فعالیت دارند و واقعاً بازوی توانمند مجموعه دانشگاه هستند که در حرکت رو به جلوی دانشگاه کمک های بسیاری داشته اند.

 

معاون فیزیکی مرکز حراست وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز با اظهار اینکه حراست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از حراست های نمونه و فعال وزارت بهداشت است گفت: خوشحالیم که درب حراست این دانشگاه بر روی انواع گرایش های مختلف مجموعه دانشگاه باز بوده و خواهد بود.

وی با اظهار امیدواری از ادامه این رویه در دانشگاه از زحمات تک تک کسانی که برای راه اندازی این پروژه تلاش کردند تشکر و قدردانی کرد.

مرکز مانیتورینگ کمک بزرگی به حفظ و ارتقاء امنیت واحدهای تابعه دانشگاه خواهد بود

در این مراسم مدیر حراست دانشگاه اشاره‌ای گذرا بر پروژه مرکز مانیتورینگ دانشگاه داشت و گفت: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از نظر جغرافیایی گستردگی خاصی دارد که دسترسی مستمر مسئولین دانشگاه به همه واحدهای استانی دشوار است.

دکتر ولی ا... زراعتکار با اظهار اینکه هر یک از معاونت های دانشگاه در حد یک اداره کل است گفت: توسعه شتابان واحدهای تابعه دانشگاه، باعث می شود که در حفاظت فیزیکی با کسری نیرو مواجه و فشار مضاعفی بر نیروهای موجود وارد شود.

وی با اعلام اینکه هزینه بالایی که تأمین هر نیرو به دانشگاه وارد می کند، رسیدن به شرایط تأمین نیرو را سخت و دست نیافتنی  می کند خاطرنشان کرد: ما برای کم کردن فشار کار همکاران، به دنبال راه های کمکی بودیم که بتوانیم یک بازوی کمکی برای حفاظت فیزیکی ایجاد کنیم.

مشاور رئیس دانشگاه با اظهار اینکه دوربین، سیستم مدار بسه و پایش تصویری جایگزین نگهبان نمی شود گفت: با این سیستم می توانیم مقداری از کسری نیرو را پوشش بدهیم، تا شدت کمبود نیرو وکمبود نظارت را کم کنیم و در  واقع نظارت ها را افزایش دهیم. 

دکتر زراعتکار با اظهار اینکه هدف اصلی مرکز مانیتورینگ، ارتقاء امنیت فیزیکی واحدهای تابعه دانشگاه در سراسر استان است گفت: این کار ایده ‌ای بود که مطرح شد تا بتوانیم از مرکز استان تمام واحدهای تابعه دانشگاه را تحت نظارت مستمر و 24 ساعته داشته باشیم و بهره برداری از آن برای ما و مدیران دانشگاه در واحدهای تابعه و  شبکه های بهداشتی درمانی سطح استان فراهم شود.

وی اضافه کرد: افزایش نظارت کمی و کیفی، پایش و نظارت 24 ساعته، بازوی نظارتی برای همکاران حفاظت فیزیکی و امکان اطلاع فوری از وضعیت واحدها از سایر هدف های این مرکز است.

مدیر حراست دانشگاه ادامه داد: کاهش هزینه تأمین نیروی انسانی و کاهش هزینه های ناشی از مأموریت های نظارتی، مستندسازی وقایع و اتفاق ها در درگیری‌ها و احقاق حق همکاران و مردم بخصوص در بیمارستان ها که از نقاط حادثه خیز هستند نیز از مزایای این مرکز است.

دکتر زراعتکار با اظهار اینکه این مرکز قابلیت دریافت و ذخیره تصاویر دوربین های مدار بسته تمام واحدهای تابعه دانشگاه در سراسر استان را دارد گفت: هم اکنون در فاز اول کلیه واحدهای تابعه در مرکز استان از جمله بیمارستانهای مرکز استان و نیز تعدادی از ستادهای شبکه های بهداشت درمانی و بیمارستان ها در شهرستان های استان را تحت پوشش قرار داده و در فازهای بعدی سایر واحدهای دانشگاه اعم از  بیمارستانها، ستادهای شبکه ها، مراکز و پایگاه های جامع سلامت شهری و روستایی را تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه این پروژه در مدت 4 ماه به سر انجام رسید گفت: حمایت ها و تشویق رئیس دانشگاه با دید وسیع و مساعدت های  معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در تأمین منابع مالی مرکز ، نقش بسزایی در راه اندازی به موقع این پروژه داشته است.

دکتر زراعتکار با یاد آوری این نکته که مرکز مانیتورینگ تصویری حراست دانشگاه به صورت 24 ساعته در تمام ایام سال فعال می باشد گفت: این مرکز با رعایت کلیه استانداردهای امنیتی و حفاظتی مربوطه، کمک بزرگی به حفظ و ارتقاء امنیت واحدهای تابعه دانشگاه خواهد بود تا کارکنان خدوم حوزه سلامت در سراسر استان بتوانند با آرامش خاطر بیشتر در ارائه خدمات و ارتقاء سلامت مردم استان تلاش نمایند.



 


 

 

  • گروه خبری : اخبار زیرسایت حوزه ریاست,اسلايدشو
  • کد خبر : 12685
کپی لینک کوتاه خبر:

اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی

کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید