علاوه بر این و بر مبنای برنامه استراتژیک دانشگاه، رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع، تکریم ارزشهای معنوی در محیط اداری، ایجاد درک متقابل و روحیه انتقاد پذیری، پاسداری از کرامت انسانی، توسعه عدالت اجتماعی، ارتقاء مستمر کیفیت، ایجاد فرهنگ صرفه جویی و ترویج اخلاق پزشکی از مهمترین ارزشهای تعیین شده می باشند.
با ایمان به اراده خالق هستی و در جهت حفظ منابع ملی و پاسداری از کرامت انسانی، خود را پایبند به منشور اخلاقی دانشگاه مطابق مفاد زیر می دانیم:
1- براین باوریم که هدف ما بعد از رضایت خداوند چیزی جز خدمت به مردم نبوده و برای انجام آن از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
2- با رعایت نظم و انضباط اداری، آراستگی، وقت شناسی و مسئولیت پذیری آماده ارائه خدمت به همگان می باشیم.
3- ما بر این باوریم که ارباب رجوع، سرمایه های واقعی سازمان بوده، شخصیت و جایگاه ایشان در فرآیند ارتباطات متقابل محفوظ می ماند.
4 - ما هیچ کاری را از روی تقلب یا اظهار خلاف حقیقت و وعده های بی اساس انجام نخواهیم داد و از طرفی به مقررات جامعه، دولت، احکام بهداشتی، ایمنی و سلامت اجتماعی تکیه خواهیم کرد.
5- انجام امور مراجعان را در کوتاهترین زمان ممکن ضروری دانسته و کوشش خواهیم نمود از اتلاف وقت آنان خودداری نماییم.
6- خدمات خود را با کیفیت مطلوب به شیوه ای مناسب و نوین در اختیار مشتریان قرار داده و وظیفه داریم تا در حوزه کاری خود هرگونه اطلاعات مورد نیاز مشتریان را به سرعت با توجه به مقررات برای آنان فراهم آوریم.
7- براین باوریم که مبنای ارزیابی فعالیتهای ما نظرات و میزان رضایت مشتریان است.
8- دریافت هرگونه انتقاد، نظریه، پیشنهاد، از سوی مشتریان را ارج نهاده و از آن بعنوان زمینه ساز رشد و ارتقاء خدمات استفاده می نماییم.