برگزاری کارگاه دو روزه طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع
مدیر بازرسی،ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایشان از برگزاری دوره آموزشی تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع خبر داد.
مسلم صادقی با اظهار اینکه این دوره به صورت حضوری طی دیروز و امروز در راستای توانمندسازی همکاران دانشگاه و با تدریس دکتر مجید شایسته برگزار شد افزود: در این کارگاه ۳۰ نفر از پرسنل حوزه ریاست و معاونت های توسعه مدیریت و منابع و درمان دانشگاه که قبلا این دوره را نگذرانده بودند، شرکت کردند و به مدت ۱۲ ساعت موضوعاتی از قبیل اصول طرح تکریم و مشتری مداری، علل نارضایتی ارباب رجوع، مدیریت شکایات ارباب رجوع، مستندسازی خدمات و فرایندها ارائه شد.
لازم به ذکر است این دوره ها در واحدهای تابعه ادامه خواهد داشت